Saturday 19 March 2011

pecaya kat apa yang hampa tengok!

minda kita ada tiga jenis..minda sedar, separa sedar dan minda tak sedar diri...malas nk cita pepanjang..ok mari2 dekat2!.... 

tgk imej bawah ni..sebelum tu hafal langkah-langkah y perlu anda buat selepas menengok imej ni..

           1. sila usya empat titik kt tngah gambar ini lama-lama. 
               jgn lama sngat nati rosak mata. 30saat cukup
           2. En den, cepat2 tengok dinding atau plain surface d skeliling anda. 
               kelipkan mata anda berkali-kali
           3. tanya pada diri sndiri, 'apa yang hampa nampak kt dinding tu?' 


menakutkan....ini bukan mind kontrol...cuma ialah kesan optikel ilusion kot..aku pon taktau inferens awal nk kata pa..tpi aku nk bgitau yang benda ni serius setail! hhahaha...

ada gi..sat..jangan blahh dulu..awai gi...


perghh..comel sial gmbar ni. apa yang dapat dilihat dri gambar ni?

kajian mendapati bahawa budak2 kecik sumpah xkan nampak apa yang hampa nampak dalam gambar ini kerana mereka tiada pngalaman lagi tentang ini. so, otak beliau langsung takleh mnggambarkan gambaran yang kita nampak..bahkan, mereka nampak sembilan ekor dolphin pulak..sesiapa yang nampak benda selain dolphin,maknanya minda dah dikuasai oleh benda yang selain dolphin itulah.......dan...

apa yang hampa nampak?

kalau masih rasa diri itu kool dan bersih..terai cari 9 ekor dolphin dalam masa 30saat pulak..kalau gagal..maka kahwinlah dengan anak tok imam..haha

6 comments:

Anonymous said...

aku bercadang nak promote entry hg yang ni sbb aku berjaya cari 9 ekor dolphin dalam masa 30 saat. *muhung piang

wakkerisi said...

spakah makluk kt pic first ang 2??

eszol raar said...

gua jmpe 9 ekor dolphin tu

huhu

Anies Anessa said...

awat aku nmpak awek?

zoobida wiwi said...

gambar first tu apa??kui3..

hafif a.k.a larpip said...

dekat tiga minit abqu jumpak 7 ekoq...haha...adoi...kena banyak pi mesjid ni...=P